Παρασκευή 30 Ιουλίου 2010

.καλοκαιράκι...


Καλοκαιράκι... ναι... ήρ8ε!! :) Για να δούμε... 8α μας φέρει άραγε κάτι καλό? Νομίζω πως ναι... Πολύ ζέστη και άπειρη βαρεμάρα. Αλλά τι να κάνει κανείς? εκτός από το να ανοίξω τον υπολογιστή και να αρχίσω να περιπλανιέμαι στις αγαπημένες μου ιστοσελίδες, έχω απλά και την εναλλακτική της τηλεόρασης... Δυστυχώς, δεν έχω καν την όρεξη να κάνω έναν κόπo και να ανοίξω την 8ήκη του βιολιού μου... γιατί σκέφτομαι "τι να παίξω?!?"... από την άλλη, μπορώ να διαβάσω κάτι, αλλά η όρεξη μου έρχεται το βράδυ πριν κοιμη8ώ, και τότε είναι αργά, γιατί μετά χάνω τον ύπνο μου και στιφογυρνάω όλη νύχτα στο κρεβάτι, προσπα8ώντας να κλείσω για λίγο τα μάτια, ώστε να πέσω στην αγκαλιά του Μορφέα... τίποτα δεν έχει ενδιαφέρον πια για μένα... και όσο σκέφτομαι ότι μετά τις 26/08 τέρμα οι διακοπές και καλώς μας ήρ8ες διάβασμα, αγχώνομαι ακόμη περισσότερο...
Αλλά το φετινό καλοκαίρι αναμένεται τρομερό... διακοπές, 8άλασσα, παρέες και διασκέδαση... αυτά έχει το μενού, και σίγουρα είναι κάτι που όλοι χρειάζονται...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου